Slutet på min powerwalksera?

Jaha så var man ute i powerwalksträsket.... Gick och lyssnade på solstorm av åsa larsson i min mp3, som  förövrigt pajjade efter 45 minuter. Jaa, det var ju kul så länge det varade. Undrar bara hur jag ska klara mig nu?


Jag klarar inte av att motionera utan teve, radio eller "ljudböcker"....det känns så gnetigt utan. Ensam med svetten och mina andetag. Pallar inte med att träna bara för Att.

Dock meddelade min lilla kerstin att hon köpt en mp3 med 512 i minne (räcker för mig...så länge orkar jag inte gå...) på REA för pluttelilla beloppet 150kr. Måste ha en nu när jag svurit min powerwalksed.


Nu ska jag titta på mindhunters helt ensam.....tror det är en skräckis. Tur jag har mango sorbet och en misslyckad kladdkakemuffins hos mig...hi


So long batong!

/vildepower


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback