Stockholm - Milano - Marseille - Stockholm

Åh gud jag kissar ner mig! Jag dööör.....

Jag och min baby bokade precis en resa. En vecka ska vi vara borta, 12 - 20 juni!

Först flyger vi ner till Milano och sen ska vi på något vis, typ med bil tåg eller buss, ta oss till Marseille. Och sen flyg därifrån och hem. Vi har inte bokat något hotell utan ska leva lite på känn...värsta spännande!

glad

Känner mig typ gladast i hela världen!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!

Nej, nu måste jag äta kvällsmat....glömde det i allt bokande....hi.


Peace out!

/vilde


Kommentarer
Postat av: gert

gud va spännande!! är så glad för er skull! ni måste ta massa bilder så vi får se på midsommar! syns snart på brännbollsplanen! pussss

Postat av: vilde

ja det är klart! jag funderar faktiskt på att köpa ett extra minneskort till kameran...har blivit lite av en fotograf på senare tiden..hi hi
Gud jag längtar så till yran...ÅH!
puss

2007-05-18 @ 11:49:29
Postat av: Borgen

Hej babe, hoppas du passade på att kissa innan matlagningen. Ser fram emot att ses i sommar. Du är riktigt stilig du.
Puss och kram i

2007-05-18 @ 14:52:25
Postat av: Anonym

ÅÅ gud vad roligt!! DEt kommer nog bli världens bästa och roligaste vecka!!

2007-05-19 @ 18:23:36
Postat av: Lars

oj det var jag som skrev det sista :)

2007-05-21 @ 10:53:52
Postat av: vilde

ja jag har ju typ bara varit på charteraktiga grejer innan..så för mig blir det nog en upplevelse...jag längtar som sjutton! det som är så bra är att det roliga inte tar slut när vi kommer hem....för då är det midsommar och party med gänget :P
puss

2007-05-21 @ 19:51:46
Postat av: Ella

Vi har gjort exakt samma sak fast tvärtom, vi har bokat plan till marseille och sedan ska vi åka hem från milano. Vi har inte heller bokat något hotell eller något.. Hur gick det? :)

2008-05-04 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback