Tankar en majeftermiddag

Sitter i skolan. Har hämtat böcker i biblan,bär slips.Känner mig på det stora hela som en ganska duktig student.

Men jag har tråkigt.Och känner mig ensam.

Jag har kommit på att jag inte gillar veckorna precis i slutet på maj och ibörjan av juni.Jag vet inte varför men jag tycker det känns sorgligt,jag går runt med en vemodig känsla i magen. Jag tror att det är att jag inte gillar när saker tar slut. Efter skolavslutningarna när jag var liten minns jag att jag kände mig himla ensam, alla skulle iväg någonstans,på sitt.

När sommaren väl kommer igång är det hur underbart somhelst, då vill jag aldrig lämna den. Men just de där veckorna innan..

Jag längtar tills sommaren sparkat igång, och allt roligt som kommer hända då!


/SlipsLars

Kommentarer
Postat av: alice

jag förstår vad du menar! exakt! men när du kommer hem kommer du glömma den där känslan. då kommer vi ha det så himla kul! love you! puss

Postat av: Lars

jaa! kommer hem om bara en vecka ju :)love u 2:) puss

2007-05-28 @ 16:05:38
Postat av: Sofia

Du kan komma hit om du vill ha sällskap! Vi sitter och är rätt sunkiga och bråkar om hur man löser mattetal men du kan få gott kaffe och spela wii i pluggpauserna. Jag känner mig också rätt sorgsen och utråkad just nu, men snart är sommaren här :D

2007-05-28 @ 16:22:13
Postat av: Sofia

Du kan komma hit om du vill ha sällskap! Vi sitter och är rätt sunkiga och bråkar om hur man löser mattetal men du kan få gott kaffe och spela wii i pluggpauserna. Jag känner mig också rätt sorgsen och utråkad just nu, men snart är sommaren här :D

2007-05-28 @ 16:22:53
Postat av: Lars

å vad gullig du är :) synd att jag inte såg det förrän nu.. men jag kommer gärna över imorgon om jag får?

2007-05-28 @ 17:31:48
Postat av: vilde

Jag hajjar vad du menar...känns faktiskt lite skumt här uppe med. Vemod är jobbigt. Man är liksom varken ledsen eller glad...
Jag längtar med till sommaren, och efter dig!
puss

2007-05-28 @ 19:39:31
Postat av: Lars

Nä det är lite som en gråzon..Längtar jättemycket efter dig, men vi ses ju snart nu!!
pusskram

2007-05-29 @ 09:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback