Jag saknar den

Jag saknar denna blogg. I och med att jag egentligen inte är en bloggmänniska känns det bra att skriva här. Lite mer som en dagbok. Förut tänkte jag att jag ville att lite mer folk skulle läsa....men jag vet inte om jag vill det längre. Det är ju bara de närmsta som bryr sig om mig ändå, och det är jag ganska glad för.

Tror jag skriver här nu ett tag....


Såhär ser min dag ut:
möte med projektgruppen
luncha med larssa baljan
möte igen med dem på räddningstjänst (där jag förmodligen gör mitt exjobb)
plugga
endurance pass (90 min spinning) med larssa
sen kanske lite mer plugg (=tv)



Puss och på återseende


Kommentarer
Postat av: Agnes

Verkligen på tiden! Vi har saknat den här bloggen! :)

2007-11-12 @ 14:30:47
Postat av: vilde

det var roligt att höra....hihi :)

2007-11-13 @ 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback