Så var man hemma ensam

...igen. Saknar min baby. Längtar hem som en tok. Min man. Hi hi.

Aja. Bara å bita ihop sista veckan nu.

Funderar på att inte borsta tänderna. Jag orkar fan inte. Ett. Det är jobbigt. Två. Jag kommer att bli pigg. Tre. Det är stopp i mitt handfat (och ingen vill hjälpa mig att rensa...buhu) och om jag spottar tandkräm nu kommer det finnas kvar imorgonbitti. Fyra. Jag har aldrig haft hål i mina vuxentänder, aldrig borrat...så jag borde inte lyckas få hål just i natt.

Så nu ska jag lägga mig. Tror jag tar en liten fluortablett ändå.....kanske. Lever farligt.


So long!

/lyxkläggvilde


ps. jag älskar att sy.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

godnatt och sov så gott inatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback