27 högskolepoäng..

kommer jag, om allt går rätt att ha jobbat in under mindre än två månader.
Yes! Skickade just in den sista kompletteringsuppgifter and it was sweet.

Är officiellt en logopedstudent nu förresten, hade den första introduktionsdagen idag och den var helt okej. Ska bli roligt att äntligen kunna svara på frågan hur det känns att vara logopedstudent. Det vet jag nu, eller snart iaf. Har lånat de första logopedböckerna på bibblan också!

Gick vilse på vägen till föreläsningssalen det första jag gjorde och kom sist såklart. Sprang lite vilse idag i spåret också, kan kanske vara något slags mönster, eller tvångsbeteende?
Så stavade jag fel när jag skulle skriva på tavlan också, känns som jag har lagt ribban för hur saker ska gå till den här terminen iaf.

En ganska bra ribba. :)


på återseende

/logopedLArs

image836

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback