HELVETE

Fan också ,det är någon i detta universum som har något emot  mig. Ska allt den här hösten vara tungt eller vad är det frågan om??

Jag får inget csn.

Bostadsbidraget lyser med sin frånvaro.

Jag har just fått en monstruös räkning från byggvesta jävla bo för för hög vattenförbrukning. Dessa pengar ska läggas på november och december hyrorna. Hejdå julklappar. Hyrorna här är ju ändå svinhöga som dom är.

Jag tänker tappa saker på parkettgolvet, gå med högklackat, rista i kaklet, orsaka fuktskador på dörrarna.


                                                                              Fan också.

Kommentarer
Postat av: vilde

Men åh....stackare!
Jag och alice kan komma och hjälpa dig med traschningen i helgen...hi hi
puss
Shit vad jag är peppad på att spinna....helt jävla övertänd....ah....ihih ihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback