Shit alltså förlåt

Jag måste skärpa till mig vad gäller bloggandet :P

Har haft massor att göra. Skolan hit ckolan dit. Träning varje dag i en hel vecka (förutom en igår då jag var helt död). Och så massa fika med larssa. Alice har verit på besök. Och det har varit fester och drinkar både nu och då. Ha ha.

Nu är jag back on track igen. Tror jag. Är inne i tentap nu och det känns som rena semestern efter allt helvete med alla sjuttioelva inlämningsuppgifter jag haft det senaste.

Känner mig asglad. Har exjobb på g. Resa till min baby imorgon. Och så tränar jag och mår asbra av det. Fikar med lars typ jämt. Och livet är bara allmänt härligt just nu.

            

Lite bilder.



Puss från vilde

Kommentarer
Postat av: linnea

det var på tiden darling!

Postat av: julia

fucking poser!

nu har jag också mörkt hår.. pappa tyckte att jag såg ut som dej ;) så nu är vi twins!

2007-10-16 @ 17:13:23
URL: http://saltbalk.blogg.se
Postat av: vilde

Inte bara tvillingar utan
trillingar :D....hi hi

2007-10-17 @ 08:50:49
Postat av: Lars

Shit. Jag har verkligen världens sämsta hållning..

2007-10-19 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback