Att Älska.

Alltså jag kan verkligen bli helt cp när jag hör bra musik. Cp på ett bra sätt. Jag vill bara röjja loss. Helt sjukt.

Idag i baljan (universitetsfiket) hände det säkert tio gånger. Stod och digga stenhårt i kassan....hi hi. Var skitkul när man kollade ut över fiket och såg massa folk sitta och stampa i takt eller sitta och små digga (det var en kille som såg ut som han nästa höll på att få ett cpmusikryck som jag...jag och lars trodde nästa han skulle ställa sig upp och börja sjunga med....). Det var förresten asmånga som sa vi spelade grym musik, frågade vilken artist det var och så.... Lars fick beröm för sin klänning också.....fy faaan den är så sjukt snyggt. Jag vill också ha en sån. Vill, vill, vill.


Lite cpmusikryckiga-låtar.

Fashion rules - chicks on speed.
Tell no one about tonight - le sport.
Change channel - lo fi fnk.
Tell me why - supermode.
Don't want to hurt you - the sounds.
 Dance with me - Alphaville.
Ca plane pour moi - plastic bertrand.
Covergirl - melody club.

Och. SJÄLVFALLET.
Don't let me be misunderstood - santa esmeralda.



/vildeochgalen

Kommentarer
Postat av: LarsLars

Fy fan vad kul det var! ska äta mer klägg nästa gång bara.
Du är grym som dj förresten! :)

2007-09-13 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback