En sån där dag..

..då allt känns dåligt. Löven är gula och ligger på marken. Det gråa kalla luften ligger som ett tjockt täcke över linköping och det känns som att vintern närmar sig med stormsteg.

Jag är ruskigt ful också. Det ser ut som att jag har vampyrbett över hela ansiktet och magen känns svullen och rumpan guppar i en oroväckande egen takt. Jag känner mig maskulin och förbannar mina föräldrar som gett mig sveriges bredaste rygg och axlar.

Hittar en finfin kjol.


Och plötsligt känns kylan och det gråa inte lika påtagligt. Jag är ju  för fasen ledig och ska på en rolig fest ikväll!

Och förresten har jag bröst och långt hår-för att kompensera de där breda axlarna...

Ska bli en superskoj drinkväll i 50-tals anda. Saknar bara mina två underbara babes!

Pussar i tusental
/Lars

Kommentarer
Postat av: alice

nej men... inte ska du känna så! du är underbar! längtar tills torsdag! fattar knappt att det är om en vecka! vi är tre underbara tjejer som snart ska slå vora kloka huvuden ihop hihi. pusspusspuss min underbara!

2007-09-27 @ 23:43:44
Postat av: Sofia

Cissi du är hur fin och vacker som helst, och vintern kommer att bli kul.
Det blev ju en del drinkar igår på drinkkvällen :D

2007-09-28 @ 13:26:54
Postat av: vilde

love you

2007-09-29 @ 10:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback