En snabbis med vilde

Fullständigt namn:  Vilde Vierland

Sysselsättning:  Läser kognitionsvetenskap i Linköping

Sämsta köp:  Ett par plattådojjor från vagabond som jag sen insåg liknade groteska rymdskor, och så fick jag mina livs största skavsår

Bästa köp :  Min blåa mocka jacka från Filippa k (kostade mig 700...hade gått loss på 4000 tidigare) och mina vita skinnkeds

Intressen:  Fashion dvs. kläder shopping och sömnad, och att baka 

Favoritplagg: Min fina skjortklänning från hm

Favorittillhåll: Baljan...hallå 4 spänn för klägg!

Senaste inköp:  En rosa klänning i organisk bomull, grovstickade strumpbyxor och ett par grå leggings från hm.

Musik:  Synth från 80-talet, discohouse och lite allt möjligt.

Bästa inköpsställe: 
Speakeasy på artillerigatan i sthlm.

Roliga personer: Alex Schulman ("Life is too short not to eat butter and then throw up") och killen som stalkade honom i somras.

Favoritblogg:  noscarlett

Motto:  Life is too short not to wear beautiful things





image718



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback