Fashion struck me again

image739

image740

image741
från Luellas vårvisning


Tänk om jag kunde få alla kläder som de har på sig.....ja, och så glasögonen och den stora blåa väskan.
 Tack!


Gud, jag älskar vippiga kjolar har jag kommit fram till. Kruxet är att jag inte äger en enda....eller jo några men alla har låg midja och det är enligt mig världens största modemiss just nu. Eller nej, det handlar förresten inte så mycket om mode eller trend...det ser bara väldigt mycket vackrare ut ju högre i midjan kjolen (eller byxan för den delen) sitter.


/vildesombordegåochläggasigbums


ps. Ser faktiskt ut som en blandning mellan skolfröken och skolbarn.... sött, men ändå lite strikt. ds.

Kommentarer
Postat av: LarsLars

åå vilka härliga bilder,luella har känsla för sånt där :)
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback