Första gången med fiskpinnar

Stekte fiskpinnar för första gången sen jag flyttade hemifrån.
Det gick åt helvete.
Började äta.
Kallt.
Trodde de svalnat lite medans jag stod och pratade med en korridorskompis.
MEN NEJ.
När jag tittade närmre var de helt råa innuti.
Jag hade ätit upp hälften då.
Kräkreflex.
Pillade av "krispett" och åt det med potatismosen (som också är en förstagångsgrej..har aldrig köpt pullvermos förr).
Känner mig mätt men mår lite illa.


Nu ska jag och fika med min lars.
Och sen ska jag leta reda på den personen som har lagt vantarna på kursboken....Kommer väl få sitta där hela kvällen och vänta till han/hon lämnar in den.



Rå fisk....den sitter i halsen.
Uööh.

/vilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback