Var är min korridorsfika?

Hallå?
Jag trodde alla som bodde i korridor var stenseriösa med fikan. Jag gick in helhjärtat...sket i att köpa godis idag bara för att jag trodde jag skulle få fika....hi hi hi. Tackade till och med nej till en middag (nu i efterhand känns ju det lite dumt). Aja, jag gjorde en kopp te...eller ja....en BALJA te. Får kommentarer om dem hela tiden....."gud va stoooor.....den mååste vara större än stinas tillochmed (hon har tydligen megakoppar hon med)".

Idag har varit en produktiv dag för mig. Jag har läst 3 artiklar. Och. Sen. Har jag skrivit ett referat från min grupps seminarie i torsdags (....shit jag trodde inte mina öron när jag bah...."jag kan göra det"...). Nu ska jag faktiskt fortsätta på den banan...och skriva mer....två grejer som jag ska lämna in i veckan. Vi får se hur långt jag hinner...hi hi. Jag och lars ska iallafall dra till skolan imorgon och plugga och fika.

/vilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback