Väskinventering

Jag har inte varit så intresserad av väskor förut. En konsumkasse har tillfredsställt mina behov av förvaring lika bra som vilken pradaväska som helst. Men sakta men säkert har det smugit sig på-väskintresse. Det är inte helt galet men jag tycker det är roligt att ha en fin väska också.

De här är mina små väskor:

image774

Väska som jag "ärvt" Av en gammal tant.Den är hemvävd och jättefin tycker jag.


   
De små skinnväskorna är mammas gamla, pradan från en turkisk basar,den blommiga från härjedalen och den stora bruna från Hollies,inhandlad för en spottsyver i Barkarby.


Eller hur att det saknas en stor gulbrun skinnväska med axelrem? :P

/Lars

Kommentarer
Postat av: vilde

sure att du fått den av en dam...hrm...eeeeeeeeeeella, vill du veta var din fina lilla väska är? Jo nu är det så att din storasyster lars har kidnappad den....hi hi hi

Postat av: LarsLars

haha, gud vad hemsk jag kände mig nu. okej såhär gick det till;Ella ärvde den fina väskan,jag smusslade bort väskan från Ellas trehjuling.Gömde den i mitt rum ett tag,tömde den på pixiböcker och legogubbar,packade ner den längst ner i resväskan och flyttade ner till Linköping.
:/

2007-09-24 @ 09:09:09
URL: http://santaesmeralda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback