Vilken dag

Oj vilken dag! Jag har hunnit med så mycket och jag känner mig så stolt över mig själv!

Jag har
1.Gått upp i tid :)
2.Suttit i bibblan och skrivit det sista på min uppgift
3. Fikat i baljan med Elina,som var jättesnäll och hjälpte mig med källor och sånt <3
4.Skickat in min uppgift!
5.Druckit te med Pablo och Sofia,mycket trevligt!
6. Sprungit- dagens tungviktare
7.Pratat med Alice, var jättelänge sedan och jätteroligt att höra hennes röst!
8.Ätit supergod pasta sallad med Daniel och tittat på Idol och Grays Anatomy

Nu har jag krupit ner i sängen och ska mysa med min Elle-tidning!

Kram från Lars

                                                                                  

Kommentarer
Postat av: vilde

shit vad du är produktiv...jag får ju ångest av mindre....sitter själv just nu och försöker plita ner ett A4 ordbajs...och det går inget vidare...

2007-09-30 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback