En vecka går mot sitt slut

Jag har hört complaints om att det är dålig uppdatering här. Detta ska genast åtgärdats.
Så hur kan denna vecka sammanfattas då.

En vimmel av olika formanter och ansatsrör och resonanser har fyllt min skalle, med den konstiga effekten att ju mer jag läst desto mindre har saker klarnat.

Icke att förglömma så glömde jag bort min forna hemadress, la min plånbok i brevlådan och beställde helt fel linser. På en och samma dag. Kan det vara så att jag fick en mindre hjärnblödning?

Jag har solat.

Jag har grillat.

Jag har varit på hg och "tagit det lugnt". Man ska aldrig säga att man ska ta det lugnt om man verkligen vill ta det lugnt. Det slutar för det mesta i katastrof. Jag shottade inte iaf, det var ytterligare ett bevis på min orubbligt starka karaktär. Denna kväll slutade med att jag förväxlade en liten kille med en bandmedlem, åt upp hans jordnötter och åkte hem och kräktes.

Jag är inte klar med min hemtenta än heller. Fast jag ska gå på bio och bara ha mysigt ikväll.

Lars

image992

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback