Jag har några vuxenpoäng över

Jag ska gå fram som en ångvält på arbetsmarknaden. Stötte precis ihop med en umebekant som fått jobb på saab här i limpan efter han slängt ut en spontanansökan....jag blev så peppad att jag höll på att...ja jag vet inte vad...smälla av kanske. Är linköping min stad kanske?

Jag har shoppat loss på hemtex igen. Har både köpt illrosa badlakan och en massa sängkläder i satin. Jag har alltså några vuxen poäng jag gärna skulle bli av med. Det blir flamman ikväll, med andra ord.

Sitter och dricker gammalt vatten. Och nu ska jag snart styla till mig lite.


Gud jag känner mig helt sprallig....hi hi....jobb jobb, en lägenhet som jag får inreda med mina prylar från hemtex, och ett jobb, och och och....wohoo!


Nu blir det tetravin (-5 vuxen poäng) för 49 spänn (-5 till)! Mumma du!

Lyssna på Pacific och deras skiva "reveries" annars blir jag fan sur. Dom är så himla bra att jag D Ö R! Låtarna hot lips, runway to elsewhere, sunset blvd, och break your social system är svinbra!

Puss till den lilla världen



Kommentarer
Postat av: larsa

Du måste se till att ligga rejält på minus efter den här sommaren med tanke på hur vuxen du kommer bli i höst.. :p hihi

2008-04-13 @ 17:46:56
Postat av: vilde

neje säg inte så....shiiit...."jag ska aldrig bliva stur"

Puss

2008-04-13 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback