Lost and found

Alltså. Jag måste vara den mest tankspridda eller mentalt rubbade personi hela världen.

Min plånbok försvann igår, eller rättare sagt jag upptäckte att den var försvunnen igår. Vilket utlöste en mild panik, efter att jag genomsökt alla möjliga och omöjliga platser utan att ha hittat den. Även fast jag är sjukt slarvig ibland brukar jag ändå ha lite koll på mina saker.

Så där satt jag, utan mobil och utan plånbok, totalt avskuren från omvärlden.

Men så idag så låg plånboken i ett litet vadderat kuvert i min postlåda. Bara sådär.

Återfanns i gul postlåda. Stod det på en lapp i kuvertet.

Jag hade alltså postat min egen plånbok. Det är ju ett under att jag ens hittar hem varje dag.

image990/
/Lars



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback