Spegel, spegel

I en spegel får man oftast se sanningen, den ocensurerade. Ett snabbt ögonkast i spegeln i gårkväll sade mig en hel del sanning. Som att jag kanske inte är helt tajt för tillfället, och att om jag förväntar mig att kunna visa mig i bikini lagom till "beach 2008" har jag en del att jobba med.
Detta var ett ganska nedslående faktum. Men man kan ju inte direkt blunda för sanningen.

Så. Jag förträngde en impuls att knalla till preem och hamstra godis. Jag hittade ,lite senare-lite desperatare, en jordnöt på golvet som jag inte genast stoppade i munnen, utan försiktigt lade ner på toppen av mitt sopberg.

Jag gav mig ut i spåret halv sju i morse. Det var jag och två anorektiker. Kändes stabilt.

Jag har hört att det finns en fettdiet. Den låter väldigt tilltalande på något sätt, helt i min stil.

/TajtLars-to be




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback