Dagens bild

Eftersom jag lidit av en svår skrivhäfta de senaste månaderna tänker jag nu införa en ny kategori.
Tadatadam: Dagens bild!

En bild säger mer än tusen ord, som man säger.

Här kommer den första, med en medföljande motivation:
image862

Jag hittade denna lilla bilden i en bortglömd bildmapp från förra året. Den får vara med som dagens bild av lite olika anledningar. Dels för att jag inte för mitt liv kan förstå varför jag ens tog denna bild, och dels för att den är så sorglig helt enkelt.

 Och för att jag tycker synd om alla dom som köper massa nudelsoppor i affären.


Puss från Lars


Kommentarer
Postat av: sofia

Imorgon är det tisdag!
ska vi göra något kul då? Gick tentan bra förresten? Isåfall kanske vi får köra mer på att ha kul eller festa mitt i veckan. Men snart är det ändå helg annars :)

2008-02-11 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback