Duktighetslista

Då är man hemma igen. Hemma. Shit. Och det känns så skönt. Älskar den här lägenheten. Den är så himla fin.

Jag är inte intresserad av kläder längre. Tänker på inredning hela tiden. Det är verkligen helt sjukt, hur mycket får man tänka innan man klassas som besatt. Känner mig lite stressad av att jag kommer behöva kompromissa med mina inredningsidéer...hehe. Det är liksom inte ens min lägenhet jag vill inreda....fast nicklas säger att jag får äga två kvadratmeter om jag är snäll. Har beställt inredningstidningar också....typ residence...eller vad den nu heter. Inte för att jag på långa vägar har råd men drömma får man ju göra. Vad som helst som får mig att glömma kläder är bra. Har börjat använda lite "gamla" kläder (köpta i somras) och nicklas trodde till och med de var nya. Det kändes lite roligt. Jag känner inget som helst sug efter kläder.

Känner mig lite småduktig när jag inte köper kläder hela tiden. En annan duktig sak är att jag sparar pengar. Har faktiskt sparat rätt mycket denna månaden....nu ska vi se....

Min duktighets-lista:
- jag köper inga kläder och är "okej med det"
- jag sparar pengar
- jag har bestämt mig för att, tillsammans med Lars, ta körkort i sommar på något intensivkörkortsskoleläger
- jag fick vg på ett stort arbete jag gjorde tillsammans med två tjejer, kändes superduper för det var typ på d-nivå
- jag fick g på en hemtenta
- jag fick g på ett grupparbete som jag svor mig blå över de sista dagarna innan inlämning
- jag äter nästa bara vegetariskt just nu (kanske räddar jag någon liten gris eller ko...)
- jag och ullis exjobbar för fullt och det känns "tight"

Ibland behöver man faktiskt påminna sig själv att man är ganska duktig.
(Kan ju avslöja att jag känner mig ganska oduktig idag....)


Är inte detta den i särklass ballaste tapet ni sett?

image887
hittade bilden på http://lolita.blogg.se/

/vilde


ps. ställde mig på vågen idag.....oj....och så klev jag snabbt ner igen. Måste nog dra ner lite på detgodailivet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback