Gladsaker och garderobskik

Lite fina saker bara:

image893 Mitt finfina midjeskärp som jag har fått av mamma som fick det av Michaels mamma. Så man kan väl nästan kalla det vintage? :)

image894 Jag älskar omslagen till böckerna i serien om Damernas detektiv byrå, av Alexander McCall Smith. Illustratören heter Hannah Firmin och jag tycker hon är jätteduktig. Böckerna är mysiga att läsa också.

image895 Mina älsklingsörhängen för tillfället, de är båda från Pilgrim och jag tycker de är så gammeldagsfina.

image896 Jag gillar den här fina vävda kudden, tycker att det är glad!

image897 Den här lilla portponnän hade jag alldeles glömt bort. Den fick jag av min Kling när jag hade min Marimekko period för några år sedan.

image898
Den här tröjan är supercool, jag borde använda den mer! (Usch vad smutsig min spegel är, kanske borde göra ett ryck och städa lite..)

Och så lite axplock ur min garderob:






image902 Lite ompyssling av mina skor! När man inte ska köpa skor på ett tag är det bäst att ta hand om dom som man redan har!

Ha en bra måndag!
Lars

Kommentarer
Postat av: Maria

God Dag, hoppas din dag blir jätte bra! :) Jag har förresten många tävlingar i bloggen! :)

Postat av: camillalyktberg

Fastnade verkligen för örhängena, dom va jättefina :)

2008-02-25 @ 11:16:29
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: sofia

fika i baljan snart eller? jag sitter och har ångest över min college application essay och allt som ska vara klart senast fredag men jag saknar dig! Det är inte ofta jag har sett dig bära den senapsgula klänningen, den är ju tokfin! Pussar/ Sofia

2008-02-26 @ 22:06:37
Postat av: Larsbars

Ja gärna, efter tre i morgon nån gång kanske? Måste bara en sväng till Hub först!
Eller på torsdag innan jag åker hem..

Nä jag vet, blev lite mesig ett tag och tyckte den var för kort, haha!
puss!

2008-02-26 @ 23:03:18
Postat av: vilde

det där var fina bilder det :)

se, man har ju rätt mycket i sin garderob ändå...hi

puss

2008-03-03 @ 12:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback