SnattarLars

Idag var det nära att jag begick ett allvarligt brott. :)

Ofta när jag handlar brukar jag bära omkring med något under ena armen, så att man har båda händerna fria. Idag gick jag runt med ett tvåliters juicepaket under armen, och när jag skulle betala sa kassörskan:
-och så kan jag ta.. och tittade på mig
Jag som inte fattade vad hon menade räckte snällt fram mitt kontokort.
Jag kan ta juicepaketet också sa kassörskan då argt. Som jag alltså stod med under armen då.
Oj sa jag och skrattade.
Jaa, sa kassörskan surt, som om hon trodde att jag försökte komma undan med att betala.

Om jag skulle snatta något skulle jag kanske inte välja ett stort fyrkantigt skrikgult tvåkilospaket. Men det visste ju inte hon kanske.. Snacka om att vara totalt humorbefriad.


Nu ska jag städa min garderob och sen ska jag och min kling äta tigerräkor och kolla på melodifestivalen!

Puss
LArs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback