4 kex

Hej!
Klockan är 09:12 och jag har redan hunnit surfa igenom alla bloggar jag "måste" läsa om dagen, varit på affärn (norrlänskt uttal), ätit frukost och 4 kex och nu ska jag göra mig redo för lite shopping. Lite beng i huvudet känner jag mig ändå....är inte van att tvinga mig själv på detta sätt....har gått upp med min baby vid sju två dagar i rad nu.....eller först ligger jag i medvetslöst tillstånd och mumlar lite mellan sex och sju då han går runt och fixar sig...och kommer och pussar på mig lite då och då (det är då jag mumlar tror jag).....sen vinglar jag upp strax efter sju då han måste rusa....jag står i trosor i dörren och vinkar.....kom just på att alla har ett litet hål i dörren så jag kanske borde fixa skydd.....typ morgonrock?...sen när jag stängt dörren vinglar jag in i köket och kokar mycket kaffe. Och då efter några klunkar är jag igång igen om än lite beng i skallen.....hi.

Saknar nicklas tio minuter efter att han gått....ångrar att jag var medvetslös när han pussa mig.


Min shoppinglista:
-morgonrock?
-kanske ett par skor (nicklas säger nej....till och med min mamma som inte brukar ha så stor koll på vad jag köper sa att hon inte var ett dugg förvånad när jag kom hem med ett par skor förra veckan....då visste hon ändå inte att det stod ett par till nya hemma hos baby och väntade på mig).
-mössa (en tuff)
-vita skinntumvantar
-raggsockor?


/vilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback