Första måndagen i plugget

Har haft mitt första seminarium och basgrupp som färsk T2:a. Inte en total gröngöling längre alltså,känns skönt! Många i min klass verkar vara väldigt seriösa, har typ köpt all kurslitteratur flera veckor innan kursstart, kan schemat utantill och allt sånt.. Jag ska nog hålla inne med att jag inte ens öppnat mailen under hela lovet och kollade som hastigast på schemat igårkväll..haha. Vill ju inte riskera att någon sätter äpplet i halsen..

Har iaf lagt min första baljanvisit för året och mulat i mig det första klägget. Just det vilde, testa inte om ditt kort funkar i kaffemaskinen för då drar ett larm igång..:)


Det blir en premiärtur på gymmet också alldeles strax.

En massa nytt alltså. Och en grej som är skön är att januari strax är slut redan.. Shit tiden går så fort så man borde försöka njuta av nuet, men jag längtar sjukt mycket efter vårsol och ljumma vindar. åååh!

Uppdatering på shoppingfronten: Inte ett endaste inköp på åtminstone två veckor! Jag känner mig inte ens så sugen, ganska skönt egentligen!

oj hoppsan nu måste jag sticka!
puss Larsbars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback