Lite respekt pls

Okej det här är helt sjukt. Jag har bestämt mig för det. Att det är sjukt. Fan är det här 10 vuxenpoäng?

Jag är inte sugen att shoppa kläder!

Jag hittar inget fint att slösa pengar på. Som jag brukar. Jag älskar alla kläder jag redan har. Nu måste jag fan visa dom lite respekt. Har till och med funderat på att inte handla kläder på typ ett år. Och inte av sånna där jobbiga politiska skäl utan för att jag måste använda det jag redan har. Jag "tröttnar" ju på plaggen innan de ens fått en chans på min kropp. Men jag vet inte. Det är kanske lite för extremt för mig. Fast å andra sidan är typ en månad för lite. Det är så lätt att bryta. Men typ ett kvartal utan klädshopping - går det? Då skulle det bli i april jag får handla nästa gång. Då kanske jag hinner prova mig igenom halva min garderob.

Ok.

Härmed deklarerar jag klädshoppingfritt i ett kvartal!
Har jag någon med mig?



image852
Jag och mina välfyllda garderober. När använde jag till exempel den där klänningen senast?



puss/
vilde



ps. jag börjar nästan griiiina....mitt hår ÄR kort nu....förr var det långt....buhuuu :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, du har inte mig med dig ;)

2008-01-06 @ 14:53:36
Postat av: alice

kommer du inte ihåg att vi skulle ha en shoppingfri månad i höstas men vi glömde helt enkelt bort den typ andra dagen. haha

2008-01-06 @ 14:54:20
Postat av: Henke

Hurray!! En stark prestation om du lyckas :) Det bästa är att spara en del av pengarna som man tänkte handla för till något annat kul som t.ex. en resa. Det motiverar en mer om det känns svårt ;) Byt the way, har köpt två till par Jeans på Bully igår :) Det är ju rea och jag har pinsamt lite kläder, lite av din antagonist, det bästa vore nog om vi möttes på mitten? Vad säger du? Det verkar som det är på väg åt det hållet i alla fall :)

2008-01-06 @ 17:06:41
Postat av: Lars

Fan. kan du så kan jag! hihi jag är med!

Hår växer! Jag funderar på att köpa sånt där hår och naglar piller..

2008-01-08 @ 11:58:55
Postat av: Lars

Oj hoppsan, jag hinner inte mer än lova att inte handla så mycket innan jag planerar att köpa något annat...

2008-01-08 @ 12:00:36
Postat av: Vilde

äh men hårsaker får man köra....tycker jag....det är bara kläder som är no no :P alltså allvarligt mina garderober kommer inte klara mer...har en asstor hög som bara ligger här bredvid mig nu....vet inte vad som är rent eller smutsigt...det är katastrof...hi hi....

men vi fixar det!
härligt att du ägde tentan förresten!! :)
puss

2008-01-08 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback