Vad kan en Malibu Coke göra för mitt rum?

Det är dagens fråga. Eller snarare vad kan ett/flera glas Malibu Papsi max göra för städtanten i mig. 
Nuläget är att jag vadar omkring i skit. Skit som i smutstvätt, ren tvätt, damm, hårstrån, papper, sladdar (från jag vet inte vilka apparater), skor, väskor (upppackade men....still framme)....och jag som säger att jag inte klarar av festivalmiljöer. Detta är värre än lera.

Helvete vad jag ska städa. Och typ möblera om lite med. Ullis kommer ju om någon vecka och då måste det vara tip top...inte för att hon är van vid det när det gäller mig...men daah...hon har varit borta från mig i ett halvår och något drastiskt måste jag ju göra. Eller jag måste snarare kompensera att jag glömde hennes födelsedag (tröst = jag glömde min pappas också)...vågar inte säga vad hon fyllde.....för det var typ en asviktig födelsedag och jag skäms som fan. Jag har minne som en guldfisk. Ullis om du läser detta....jag har en liten present iallafall :P

Updatering ang. städningen om en timme.

Nu ska jag ta en sipp till.....mmmmmm.



/Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback