Big business

Jag har just, med vilde på andra sidan tråden, kommit på hur jag ska bli rik!

Jag ska sälja saker som jag har men inte använder. Och om det funkar så är det nästan en garanterad väg till rikedom, rikedom med en students mått mätta, vill säga. Men det är inte fy skam. Om jag skulle tjäna 200 kr extra per månad skulle det räcka för att jag skulle vara glad ett tag framöver.

Nu ska det här vändas ut och in på min lägenhet och utgrävingen avhalsband, örhängen, tröjor, byxor,ja  you name it ska starta..Allt som är fint och som jag inte använder ska u t  p å   t r a d e r a!!! Vilket underbart miljötänk också, och snällt mot andra människor som får köpa fina saker mycket billigare!

Dags att skrida till verket :) Snart kommer det här att regna pengar.

image908

/businessLars

Kommentarer
Postat av: vilde

jag lovar du kommer bli stenrik!

puss du är bäst!

2008-03-03 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback