I natt jag drömde något som jag aldrig dröömt förut

...jag drömde det var fred på jord och att kriig var slut.

Nä, men jag drömde en helt sjuk dröm! Att jag skulle passa en nyfödd baby. Jag vet inte vems baby det var men jag skulle bada babyn och tvätta henne och mysa med henne. Så långt låter drömmen inte så läskig va? Men det läskiga var att hennes huvud var av och jag var tvungen att sätta dit det hela tiden så att det skulle läka ihop med ansiktet framåt. Så jag badade barnet och så, hon var jättejätteliten och söt och hon blundade nästan hela tiden. Ibland tittade hon på mig och log, och jag tänkte i drömmen att så små barn inte kan le. Hela tiden tryckte jag hennes huvud mot halsen men rättvardevar så hade hon vridit kroppen igen och huvudet satt på sne. Gud, det var så himla läskigt och jag hade ansvaret.

Lite drömtydning igen: Babyn var säkert död hela tiden. Och sår på "döda människor" kan aldrig bli läkta. Var babyn död? Hon log ju.

Äsch, jag är bara lite virrig i mitt huvve. Det snurrar i min skalle!

/vilde

Kommentarer
Postat av: Lars

Usch vad läskigt! Undrar hur sådana läskiga drömmar uppstår,ibland blir jag lite rädd för mig själv efter vissa drömmar som jag drömt.. :)

2008-03-20 @ 12:59:03
Postat av: Anonym

jag med, verkligen!

2008-03-20 @ 13:18:13
Postat av: julia

åh fy va äckligt! kan se de framför mej! å de e ju nästan ännu värre förtusan

2008-03-20 @ 14:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback