Inatt finns ingen väg tillbaks





Så sorglig och så fin.
Håkans nya skiva. Släppt typ precis nyss.




Idag har jag badat med en juicedrink "with a twist" och en god bok. Och nu sitter jag uppladdat för lite transkribering med en hemmavispad latte och en lussebulle (finns det någon mer familj än min som har kvar lussebullar till påsk?). Förmiddagen maxade jag med sexandthecity-avsnitt och lite pyssel. Klippte och klistrade (som ett barn?). Juste....lite plugg....och sen en tripp till stan för en dejt med Alice.


Jag vill ha en lägenhet helt i vitt och så vill jag att det ska vara skymmning och så ska jag ha massa höga röda ljus tända. Och så ska jag och ett glas rövin sitta i min vita skinnsoffa med en deckare. Förstå vad mysigt. (kankse måste fixa ett jobb först kanske...?...eller så ska jag börja skrapa lite lotter...he he...shit vad sorgligt)


Puss
/miss vierland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback