Jasedesnöar

Det är helt galet ute just nu. Snön bara vräker ner. Det är redan 20cm på vårt förrådstak och det har bara snöat i kanske en timme nu. Luften är helt vit. Ska man behöva pulsa till bussen i slutet på mars liksom? Det är man inte van vid här ska jag säga. Ska bli mysigt att sitta inne med en kopp te och en bok (efter lite mer transkribfuckingering) och sen in till stan för en middag.

Alltså det snöar så himla mycket. Nu är det typ 25cm.

Fan vad jag hatar att transkribera förresten. Så jävla drygt. Har skrivit 21 sidor nu och det är en intervju på 45 minuter!! Helt galet. Och det tar ju aslång tid. Jag har fortfarande två till intervjuer att transkribera. Yeaj!

Ha en fin påsk alla snälla!



bilder från förr, treochetthalvt år sen...så liten jag var, visste ingenting

puss
/vilde 

Kommentarer
Postat av: Viika

Fräsig bakgrund du har på bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback