Magsjuk i Köpenhamn

Japp så var det. På shoppingdagen dessutom. Fast det var kanske lika bra det.

Min minisemster i korta drag:
>Punka på motorvägen på vägen ner. Mitt i bushen. Jag fick springa iväg med en himla triangel och Ella började gråta för att hon inte fick leka med en tom ölburk. Vi hittade dock en mack i Värnamo där vi kunde köpa ett nytt däck :)

>Påskhelg, vilket betyder att alla butiker var stängda alla dagar utom en under de dagar vi var där.

>Det var svinkallt den första dagen och snöade de andra. Jag hade tänkt att det skulle vara blommor och solsken och sånt.

>Den enda dagen som affärerna var öppna, den dagen som jag genomfört grundlig research för, blir jag magsjuk. Jättemagsjuk.

Nu ska jag försöka få lite liv i mitt likbleka ansikte.

/Larsmagen

PS. Jag ska också se ut som Helena Christensen i sommar. Fast blond.. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback