Skärtorsdag och att sova med en kniv

image938

(Jag har lånat den här bilden) Nu kan jag inte få fängelse va? Jag har ju faktiskt bara lånat den:)


Man hinner göra ganska mycket saker när man är ensam.
Tänka. Lyssna på musik. Titta på film. Äta upp en 200 grams chokladkaka själv. Läsa.Rita.
Jag har inte ritat på hur länge sedan som helst. Det är så mysigt. Jag tycker om att lyssna på en film samtidigt som jag ritar. Det är lite konstigt för om jag skulle titta på en teckning som jag gjort när jag haft en film på i bakgrunden, så kan jag minnas vilka ord som sades när jag ritade just den.

Jag har gjort framsteg med min mörkrädsla också.
Natt 1: Jag sover med alla lampor på och en kniv bredvid sängen ( en liten brödkniv men ändå)
Natt 2: Endast en lampa tänd och med olåst dörr (som upptäcktes morgonen därpå)
I natt kommer jag antagligen kunna sova med ytterdörren på vid gavel :)

Puss
/Fröken L

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha en riktigt trevlig påsk!
K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback