Transkribering och vanlijyoghurt

Jag badade idag för första gången på väldigt länge. Det var skönt. Låg där i enochenhalvtimme och läste.

Drömde en mardröm i natt:
...jag och ida skulle framföra en dans på melodifestivalen på lördag (det var lördagkväll i drömmen) och det var typ tre minuter innan vi skulle gå ut på scen....ida trodde hon hade lärt mig hela dansen....men jag hade ingen aning om att vi ens hade ett nummer....panikpanik...och ida försökte förgäves lära mid dansen.....ritade upp på väggen var jag skulle stå och hur jag skulle snurra...det var helt sjukt för jag hörde att låten innan oss började ta slut...det jobbiga var att jag först var tvungen att övertyga ida om att jag inte kunde dansen för hon trodde mig inte......och sen då försöka lära sig hela dansen....en annan sjuk grej var att jag inte hade en tanke på att banga.....jag tänkte att nu jävlar tar jag tag i det här.......
Var livrädd när jag vaknade. Det är kanske lite så det känns just nu. Jag kan inte "dansen". Men dansa ska jag oavsett hur rädd jag känner mig. Om man ska ge sig på en drömtydning...

image926
fin bild från umeå

puss, en liten en
/vilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback