Say my name bitch

Två gånger denna vecka har jag blivit verbalt abused. Till synes utan anledning. Men fula ord har skrikits åt min riktning.
Anledningen har varit dessa:
1. Jag cyklar (på cykelfältet) i godan ro, när jag närmar mig ett gammalt par på vägen. Så jag plingar. En gång, två gånger. Vid det andra plinget då gamlingarna långsamt började reagera så hade jag hunnit ganska nära inpå dem. När gamlingmannen upptäckte detta, och jag tror det var detta som väckte hans vrede, blev han tvungen att röra sig snabbare än en jättesköldpadda för att flytta sig ur vägen. Så han hutade åt mig som bara en riktigt arg gamling kan., och skrek något som började med f.
2. Jag gör en u-sväng en bit framför en tant med hjälm och ryggsäck(!). Detta sinkade antagligen ner henne med approximativt 1 sekund,max. Hon blev så förargad att hon skrek förbannat så hårt att hennes hjälm antagligen knakade i sina fogar och gjorde att allt i ryggsäcken skakades runt.

Vad är det frågan om liksom? Jag höll till och med till höger. Som man ska.

/Harassed-Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback