En sån där dag.

Idag är en sån där dag då jag helst hade stannat i sängen hela dagen. Eftersom jag inte har någon egentligen anledning för min pissiga stämning skyller jag på hormoner. Att skylla på hormonoer är skönt för då behöver man liksom inte reflektera över vad som är fel. Det är helt enkelt beroende på inbalans i den hormonella omsättningen (haha eller nåt).

Allt känns dåligt idag. Jag känner mig ledsen och konstig i kroppen. I morse när jag stapplade runt hade jag som en läskig röst i huvudet som jag känner igen från mardrömmar jag hade när jag var liten.

Sen känns det som jag går runt i en sån där sumokostym. Jag vill ta av den.

/SurLars


Kommentarer
Postat av: alice

gumman då! snart kommer du till stockholm och då vill jag ha en bit av cissi! va kul det ska bli. upp med hakan! du är fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback