Ett kroniskt förhållande



Efter 6 år i ett nästintill kroniskt förhållande har jag lärt mig en del saker.

Att kärlek är tusen gånger svårare än vad jag kunnat tro.
Och att ju mer kärlek det finns desto djupare och hårdare kan man såra varandra.

Men har man verkligen hittat sin kärlek så är allt det jobbiga värt det och man orkar igenom saker man aldrig trodde.
Kärlek måste inte vara att man säger att man älskar varandra hundratusen gånger, utan kan vara att någon stryker håret bakom örat på en och säger att man är fin, eller kramar en när man är ledsen, eller vågar visa sina mest sårbara sidor för en.

Jag tror bestämt att jag är redo för sex kroniskaförhållandeår till!

/Lars 23-den kroniska förhållandemänniskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback