I still got it!

Jag KAN faktiskt plugga fortfarande. Ibland känns det som jag har förlorat det där drivet, som jag hade när jag var yngre (ganska mycket yngre) men ändå. Och det har jag kanske gjort,men jag kan tydligen fortfarande klämma dit en tenta. Yej!

Det bästa med att ha gjort något man känner sig stolt över är att man får fira. Jag och Daniel ska äta choklad med gräddnougat och sen dricka julmust. :)

Plus att jag känner mig så himla duktig som går och tränar flera gånger i veckan. Och i princip har gjort det hela terminen! Jag skulle aldrig ha klarat det utan vilde, vi är så duktiga! Vi tillochmed ökade vikter på bodypumpen i torsdags, och jag dog inte(!). Jag kommer sakna träningen så himla mycket nu när jag ska på praktiken.

Jag känner lite för att sjunga den här låten:
No no no no no no no no there's no limit.

/NöjdLars




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback