Temafest

Det är någonting med Linköping och temafester. Folk går igång på det här.

Jag ska inom kort på två, en med "badtaste" tema och en med jamesbond tema.

Ok bad taste, först funderade jag på att vara 80-talig men det känns lite tråkigt så sen tänkte jag nörd (eftersom jag det är coolt att vara en nörd) men daniel har slarvat bort mina nördbrillor så jag kan lägga ner det också. Men så kom jag på att jag kan vara ugly betty för då behöver jag bara ha på mig massa olika färger och lite roliga mönster åså. För jag vill se cool ut också, inte bara tacky :) Och jag har ju redan blivit kallad för det en gång så jag är väl en slags "natural".

James Bond är lite klurigare. Som jag ser det finns det bara ett fåtal alternativ och de är James himself, Moneypenny, nån bond-brud eller Jaws. Och James kan vi stryka direkt för det här med att vara man, been there done that, och vill inte gärna uppleva detta igen. Och om jag är Jaws måste jag ha käften full med aluminiumfolie vilket bara tanken på får mig att rysa.

Så Moneypenny kanske. Men även där behövs nördbrillorna. Typiskt!



Lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback