Why red Whyred

Äntligen så har den kommit! Den fina röda kofta som jag så våghalsigt "budade hem" från Tradera förrförra veckan. Som jag har oroat mig och varit och tömt mitt postfack hundra gånger men besviket funnit det tomt varje gång.

Idag låg den äntligen där i alla fall, tillsammans med en sur lapp från posten där det stod att jag borde skriva ut LÄGENHETSNUMRET  till avsändaren med stora bokstäver. Men det är väl inte mitt fel att det jobbar inkompetenta personer på posten som missar den stora tavlan ovanför postfacken där det står alla namn och LÄGENHETSNUMMER klart och tydligt.
 

 

Mina korta armar ger inte bättre bilder än såhär, men jag är kär i min kofta. Den är lite stor egentligen men jag förlåter den för att den är så fin.

/WhyLars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback