Pimp my ride

Det är vad jag har sysslat med idag (läs ovan).

Min cykel har blivit riktigt tillpimpad, och det var en hel dags hårt slit som gick åt till det. Jag och Daniel begav oss ner till en liten cykelverkstad djupt nere i gamla irrblosset. Gud vad mycket läskiga rum och korridorer det finns där förresten..riktigt läbbigt faktiskt. Jag och Pablo kom på att man skulle kunna ha världens läskigaste halloweenfester där, man skulle typ kunna skrämma ihjäl varandra..usch.

Aja, tillbaks till min cykel. Jag sprejade slut två färgburkar och var typ helt hög efterår, dom där ångorna är inte att leka med.
Det luktade sprit på hela våningen ovanför också, lite pinsamt menmen.

Det var inte så glammigt alltså men den blev riktigt fin faktiskt. Den ser nästan likadan ut som Daniels dock, så vi kommer se ut som två tvillingar när vi hojjar runt på dom där..haha!
Ska visa bild sen!

Puss
/Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback